heaven wujud. but i dont belong there

Aku habiskan satu hari dgn jalan jalan dgn qis. Hilangkan rasa sedih sebak dan nak terberak di hati :) bought a new cover fr my phone. Kuning dh badan dia :O sblm ni bighu. Comel dah. Bgs. Baru layak jalan dgn aku. Bought new clothes memandangkann aku dh kehabisan baju. Baju lama semua dh cm boleh masuk plastic dan tggu lori sampah angkut. Wei jangan ! Sayang siao.

Currently watching tv w dad. Idk the title of the movie. But bnyk binatang. Uber cute. Haih. Monkeys lions elephants and birds. Lions tetiba lak comel aku rasa. Dia cm kucing versi gegasi. Ke gergasi ? Manamana yg ada dlm kamus a. Eceh kamus. Baru melayu.

Tk tgk tv dh. Dh dlm bilik. Baring. Tahan sakit ni. Kenapa gegirlsss kena ada period pain. Tk paham. Aku sggp jd laki sbb laki tkde masalah ni. Gua nk tidur. Nmpk tk selimut dolphins gua dh tunggu ? Nmpk.