Diamonds

Yday ws fun. Aku kena admit, my girls are damn crazy. They're damn dirty minded. Lk srsly. & I've to deal with it. But since dh lama kenal these bitches I don't mind edi. That's how we roll XD

So ustazah went out fr a meeting. The class mmg dh bising tk ingat dunia. Semua prmpn. Mmg gila. So basically this conv ws btwn alia, shikin & I since evrybdy else ws busy finishing the hw tht ustazah gave to us. But still, Mulut semua mcm popcorn machine.

Alia : Eh shikin, aku dah turned on

*kelas senyap & then they laughed*

I screamed "wtf alia, we're in the agama class fyi. Keep it to yourself lah balik karang baru boleh turn on ke apa.

Alia : Kenapa seh tkleh?

Shikin : Err eylia actually kitorg tgh bluetooth lagu tau

& I ws lk.. "Oh really? Damn. My bad cut line tk bg salam" Mcm mana aku nk tahu sial dah derg mmg bila ckp psl smthng je bunyi semacam. Moral of the story : Jangan tiup lilin guna hidung.